You might think I don't work hard.

igår efter jobbet åkte jag hem och mötte upp morbror och kusin för en promenad. vi gick i 2,5 timme. det var riktigt nice. när vi hade varit ute ungefär 30 minuter så ringde tegel-thomas. (honom har jag inte berättat om än) haha. och jag ville inte svara. (jag vet ju vad han ville prata om!) så då svarade morbror. hahaha-hahaha. "nä, det är ingen denice här."




jag & emma gick hela vägen bort till djursholm. smet in på djursholms kyrkogård för jag vill se det gamla huset där jag jobbade 2008. saknar den familjen. speciellt ungarna.

jag var inte ens trött efter vår långpromenad. och det tråkiga var att jag glömde min stegräknare hemma, så vi vet ju inte hur långt vi hade gått. men det blev ju ett X-antal km.

nu måste jag ta le busso.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bloggen!

2011-08-10 @ 10:47:14
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0