A strong woman is one who is able to smile this morning like she wasn't crying last night.




precis innan jag la mig igår så fick jag världens jävla huvudvärk. jag blir alltid så nojig när jag får ont i huvudet och inbillar mig att jag har hjärntumör. tänkte att det är väl lika bra att sova så det går över. vaknade sedan mitt i natten och hade fortfarande ont. hade drömt mardrömmar om att jag inte kunde åka och jobba. och att mamma säger: "men denice, du är ju jättevarm." "jaaa, jag säger ju det.. buuhää." gick upp vid 5 och letade efter alvedo, treo, whatever. drack massa vatten och åt en clementin. öppnade fönstret och drog på mig en tjocktröja och la mig under täcket igen. vaknade sedan av att steffi ringde och sa att hon var på väg. då var huvudvärken borta.

hann dock somna om de 20 minuterna det tog för steffi att komma hit och praktiskt taget flög upp ur sängen när hon plingade på dörren. så nu har vi druckit morgonkaffet och tagit morgonciggen tillsammans. snart måste jag ner till täbbis.

idag är en såndär dag då allt bara ser fel ut. jag orkar inte ens borsta håret. (borde ringa johanna snart och styra upp en tid för att färga håret.) sminket ser ut som på en prostituerad och jag har ingenting att ha på mig. check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0