All I want for Xmas is you - to get hit by a reindeer.

vet inte vad som hände med bilden. den är helt suddig högst upp? :(


men vi har en fucking jävla gran nu!
lillasyster tyckte att vi skulle ha en grön gran. man ba; tyst unge. du fick gröna väggar i lägenheten. vi ska ha en vit gran!

haha, jag och syrran var nere i täbbis tidigare imorse.. och fy fan. jag hatar köpcentrum i vanliga fall och nu ska vi inte ens snacka om det. jag hatar alla stressade och förbannade måste-köpa-julklapp-folk. fast medans jag gick runt och hatade folk och bara vill gå ut, så hittade vi ändå massa roliga saker. men sen när syrran blev hungrig och tappade humöret då var vi ingen rolig blandning. (så farligt var det inte ;))


OBSOBSOBS!
granen är inte klar än. var bara tvungen att visa upp den. den är så fin! jag är lite kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0