Dirty, dirty, dirty, dirty, dirty, dirty sucka.

kör lite på tumblr-känsla idag. jag har inte så jävla mycket att berätta om idag iaf. förutom att jag pratade med kristin på morgonen och vi ska försöka fixa lite grejer imorgon. pratade med linda och vi ska dejta på torsdag. och så har jag bestämt kaffe-tele-dejt med ellen imorgon. (jag saknar dig.) (och de flesta andra i borås också ;)) morbror ska komma över ikväll och hjälpa mig med v-rum. och så smsade fredrick! inte mer än det.. förutom att jag jobbade lite och ttyppp däääääääääää.. jävla babbel på mig.

tumblr-känsla skulle det ju vara.

*slut på tumblr-känsla*

Kommentarer
Postat av: ells

har APT 0900-1200. men sen har jag en lucka fram till 1500. kan du däremellan?

2011-12-06 @ 18:43:27
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0