Don't make permanent decisions on temporary feelings.



igår på fm kom madde över. hon satt och sökte jobb medans jag slipade sista väggen i hallen. när jag hade gjort klart det så hjälpte hon mig att måla den en omgång och sedan gick vi ner till täbbis för att kolla lite.. vi handlade middag och gick hem. madde fixade middagen och vi hamnade i matkoma bägge två.

när vi höll på att göra julgodis så ramlade tre högljudda grabbar in och attackerade oss i köket.

jag och madde smet in i mitt rum och kollade på film istället. jägarna2. fast mest så satt vi och spelade wordfued mot varandra. "har du lagt än?" "nä" "men lägg då!" "har du lagt?" "jag har svindåliga bokstäver" "men lägg då!" "nu har jag lagt!" "lägg du då!!"

jag har jättesvårt att sova bredvid folk i vanliga fall, och inatt drömde jag massa mardrömmar, men madde är ändå helt sjukt lätt att sova bredvid. hon märks liksom inte ens! haha


min morbror ringde igår och sa att han skulle komma vid åtta. jag ba; "mmm" haha så ändrade han sig och sa att han skulle komma vid 9 istället. nu tio minuter i 9 fick jag ett sms; "sååå trött... måste sova liiiiite till - ok?" och jag som faktiskt gick upp. men då fortsätter jag dricka mitt morgonkaffe. madde sover ju fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0