Hello, 911. I'm on fire!


okej, nu är jag officiellt förbannad.

jag vet inte hur länge jag har haft min satc shoebox, men det är sjukt länge. 7 år minst. jag har alltid varit överbeskyddande av min lilla låda. vågade inte riktigt släppa taget om den, när alissa ville låna den en helg i gymnasiet. (hon fick låna den) sen blev jag skogstokig när min lillasyster trampade sönder lådaaaaan. men hon tejpade ihop den snabbare innan jag hann skrika ut alla mina svordomar.


men nu då. igår upptäckte jag att en skiva fattas!! jag får ont i hjärtat. hela samlingen är ju okomplett nu! jag har alltid koll på mina saker och folk som inte har koll på sina saker, FÅR INTE LÅNA MINA SAKER!!!!!!!


jag har gått igenom alla våra dvdskivor för att kolla om den ligger fel. inte där heller. har gått igenom dvdspelaren och min gamla dator... den finns ingenstans. jag blir ledsen. jag orkar inte gå igenom alla våra cdskivor. jag överdriver inte om jag säger att det är 2000 skivor. det är mer underdrivet.



IRRITERAD_TJEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0