He's a bad boy with a tainted heart and even I know this ain't smart.

igår när jag kom hem såg jag att eriks skor stod i hallen så jag ropade.

D - ERIK?!
E - ja?
D - lagar du mat?
E - nej. jag är naken.
D - va?
E - jag har precis duschat.
D - okej..

sen hörde jag honom gå in i köket och jag bara satt och väntade på en reaktion.... inget hände.


efter en stund gick jag ut i köket. såg att han höll med massa grejer.

D - men ska du inte ha förkläde på dig?
E - nää, jag behöver inte vara försiktig med de här skitkläderna.
D - nähä.. *BESVIKEN*

......

D - kan du inte hämta ditt förkläde iaf?
E - varför då?
D - meeeeeen snääääääällla.


(jobbigt att man måste liksom tvinga honom att hitta mitt roliga pracital joke.)


erik öppnar städskrubbsdörren och bara HÖHÖHÖHÖHHÖHÖ.

E - var har du hittat den här, hahahahahhaha?



E - jag ska börja ha den här på mig när jag lagar mat!


man ba; YES, 1-0 till mig!

Kommentarer
Postat av: linda

jag vill ha bildbevis på när han lagar mat i den!

2011-12-07 @ 15:31:53
URL: http://hejlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0