I may look calm, but in my head I've killed you 3 times.


hallen är vit. äntligen.

nu kommer en ofrivillig paus eftersom eriks två kompisar kommer hit på onsdag och ska sova över till på fredag. så imorgon måste jag städa undan och plocka fram sofforna igen så de har någonstans att sova. både bra och dåligt. skönt att slippa slita med det här nu och dåligt för att det kommer stå still. men hallen är vit, så jag är nöjd för tillfället. yay!

pappa ringde ikväll också. han har ju opererats idag. vid 18 var både jag och syrran oroliga eftersom vi inte hade hört något. men så ringde han mig och sa att han var okej. bara att han lät helt groggy och mumlade. han bad mig ringa mina syskon också eftersom han ver helt borta. pust. jag blev så lättad att tårarna började rinna. lilla pappa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0