If you wanna know.

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR NU!!!


måste bara ventilera lite. 12 december och 12 dagar kvar till julafton och då allt ska vara klart. det ska inte vara några problem. men jag vill ha det klart NU.

hallen skulle kunna bli klar idag. morbror spacklade igår alla väggar i hallen och idag ska jag slipa ner allt och sen ska jag smacka upp målarfärgen. IDAG SKA HALLEN VARA KLAR. punk slut.

jag är bara så irriterad på att jag har så ont i händerna.
och på att jag är så jävla smutsig och äcklig. det går inte att dra fingrarna genom håret för det är alldeles tovigt av allt slipdamm och det känns så jävla onödigt att duscha när jag ändå ska slipa hela dagen idag. men DUSCH ikväll. fyfan vad jag längtar.


hoppas på att nästa inlägg blir något mer positivt.

Kommentarer
Postat av: ells

kämpa pååååå!

2011-12-12 @ 13:14:14
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0