I'm so happy I could die.

svindåliga för- och efter-bilder för er som aldrig knatat omkring här hemma hos oss. men ni som vet, ni vet.





hahaha, astråkigt då vi inte har något på väggarna än! det kommer! dessutom diggar jag vårt nya soffbord. 3 flyttkartonger med enbart cdskivor i. finns 2 likadana till. överdrivet mycket cdskivor.. svar; ja. det blir så när pappa är gammal DJ.


ex klädhängaren ska inte vara kvar. vi ska slänga den. vi har bara inte hunnit slänga än! ;)


stolarna fick lite renovering på samma gång.


jag vill tacka; min fina, bästaste morbror som har hjälpt till med spacklingen, goda råd och roligt sällskap!

även min pappa och bror som har hjälpt till med att slänga det gamla åbäket. (tv:n!) och massa annat skräp.

lilla mamma som har kommit över och lagat mat till sin dotter som glömt bort att äta mer än ett mål om dagen.

fina vänner som har hjälpt till:
kristin som körde mig till arninge, linda som hjälpte till med grovjobbet och så madde.

fast främst av allt så vill jag tacka mig själv. jag är så jävla bra. och kommer aldrig göra något liknande igen.


och SPECIELLT TACK till; rederiet säsong 1 - 10. (5 års tv-avsnitt haha!) som har hållt mig sällskap under alla dessa timmar.

Kommentarer
Postat av: ells

fintfintfint.

du har varit duktig :)

2011-12-20 @ 11:19:28
URL: http://killerkat.blogg.se/
Postat av: Linda

DuKtiga du!! <3

2011-12-21 @ 09:19:22
URL: http://hejlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0