I've been devoting myself to you Monday.




efter att steffi hade pluggat i några timmar, så följde hon med mig ner till täbbis. då var hon på något så fruktansvärt dåligt humör. hennes glasögon hade gått sönder och hon hittade inte sin 500-lapp hon fick av sin pappa dagen innan. jag försökte peppa henne så gott jag kunde. men hon ville inte riktigt lyssna.

när vi var hemma igen så började jag laga lunch och när jag skär kycklingen så spricker min ena blåsa på fingret. haha, FRÄSCHT. men lisa var snabb med sårtvätt, plåster och kirurgtejp. haha. sen lagade jag världens godaste kycklingsallad med fetaost och vitlökssås! synd att man inte hade någon att hångla med på kvällen!

när sista personen hade slickat klart salladsskålen så lagade jag och lisa steffis glasögon med superlimmet vi har hemma. vi använder det till ALLT. skor, väskor, porslinselefanter. haha. och sen fick steffi reda på att 500-lappen låg hemma i sin andra väska. slutet gott, allting gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0