The devil on the right shoulder is saying; time to play.


tänk att.. om 50 timmar är 2011 över. 2012 liksom.. har haft en asabra dag idag. även fast det har regnat. men jag är bara tacksam över att herr huvudvärk inte hälsat på. för det gjorde han igår.. & det gjorde så ont så jag däckade i soffan hemma hos mamma. jonas körde hem mig och lisa och jag tänkte att jag skulle sova, men kristin ringde och ville ha hundpromenadssällskap. drog på mig mjukiskläder och gick ner på gården där hon väntade. vi tog ett varv runt husen här uppe på vår kulle. när både mina och kristins skor var dyblöta gav vi upp promenaden. ganska skönt att bara bo 100 meter ifrån varandra.

idag sa han; är nog lite kär i dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

erik, björn OCH alexander rybak.... ;)

2012-01-02 @ 15:14:55
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0