The one that got away.



imorgonbitti kommer pappa och då lastar vi bilen full med allt som står på balkongen och tar plats. (inte för att man vill hänga överdrivet mycket på balkongen när det är såhär kallt ute.) hörde något flum om att jonas ska hämta sängen imorgon. vet inte, oklart än så länge. men sen rattar vi upp till norrtälje, jag, pappa och syster. och när erik slutar så ska jag, lisa och han åka och köpa målarfärg. (vi får se om vi kommer överrens om någon..)

annars så har jag svinont i höger handled efter att ha stått i 6 timmar och fixat med väggarna i vardagsrummet. åå. det kommer ta så mycket längre tid än vad jag trodde. om inte erik eller lisa (eller någon annan för den delen - vem som helst) hade lust att hjälpa till! :) jag är ju lika envis som en åsna ibland. vill helst göra allt själv. men fan så ont jag har i handen. gör ont att knappa på tangeterna. så nu avslutar vi snabbt.


Kommentarer
Postat av: ells

fin bild. puss!

2011-12-02 @ 10:46:22
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0