Goodbye.

Januari
JÄVLA HEMTENTA2. Lämnade över Elsa till pappa.

Februari
Bråkade med I hela första halvan av feb. Åkte till borås, första gången på Ullared. Träffade Erik & Björn på Franks.

Mars
Läste företagsekonomi A. Avslutade relationen med I.

April
Bodde upp i Norrtälje. FICK MIN MOBIL. Våren kom och jag var sjuk i 3 veckor.

Maj
Mitt tandsmycke lossnade efter 10 år. Var i Borås på spökkväll! Kramades med Peter Siepen på vårruset.

Juni
Var på Antons student. Det bästa jag gjort på hela året. ♥

Juli
Liseberg för första gången! Veckan i Borås.

Augusti
E & A i Stockholm. Turkiet.

September
Pappa har cancer.

Oktober
Borås på Anneloos vinkväll! Läste matte. Högskoleprovet.

November
24 års kalas. Ny dator. Starten på renoveringen.

December
Klar med renoveringen. Världens bästa julafton.


Kommentarer
Postat av: ellen

mycket fint. mycket borås. nästa år satsar vi på att göra allt ännu bättre!

2011-12-28 @ 20:58:55
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0