all I need is sleep.


har precis pussat min älskling hejdå.
jag skulle hängt med lisa, erik och simon ut och möta emma och patrik. men min älskling kom hit. så jag var med han och hans kompisar istället. och de gick för en pyttestund sen. vi skulle ut också, de var värsta hetsen typ. jag hade kunnat sova hos älskling men jag pallade inte. måste ju packa värsta resväskan då. jag menar, man vaknar ju inte vacker direkt ;)

neee. och vakna bakfull långt hemifrån och allmänt neeee. jag har druckit alldeles lagom mycket nu. så nu måste jag vila huvudet på kudden ett tag.

hahahahaha. btw. TACK tgl. alla gånger man varit där har förhoppningsvis satt lite positiva spår. jag fick springa in och låna toan HELT gratis. det var snälla vakten som stod där. så han bara; "vi får egentligen inte göra så..." och så tittade han åt andra hållet och höll dörren öppen. haha, vilken tur. jag höll på att kissa på mig ju! mest tack till älskling som kan snacka sönder typ vem som helst. gaa. nu slocknar mina ögon. godnatt. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0