As every voice is the silence.


idag gjorde jag den där'a jättegoda salladen som jag och linda gjorde för någon vecka sen. (men min sallad hade gurka) sallad, tomat, gurka, lök, mozarella, paprika, avokado och salami. lite balsamvinäger och olikvolja, och lite flingsalt. ASGOTT. annars så har det liksom varit fullt hus här hela helgen. igår var det fem killar i vårt vardagsrum. jag och lisa hängde inte riktigt med på bilsnacket.

nu är det mera människor här och jag är bakfull och jävligt seg. orkar inte vara social. skulle helst vilja sova, men jag är inte trött nog. imorgon är det söndag och det är mysdag!

Kommentarer
Postat av: Mariam

tack så mycket, vad glad jag blir :)

2011-02-13 @ 02:37:22
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0