Be careful what you wish for..

but I whisar mig den här tavlan av ellen ;) visst skulle du kunna måla den hära till mig?



annars så har jag haft en ganska low-dag. åkte till jobbet tidigt. fick slänga ut 400 spänn på apoteket för antidepressiva och p-piller, (puuh!) pluggade matte på tåget och bjöd mamma på lunch. jobbade så jag fick huvudvärk. kom försent till mötet med anna, men vi hann gå igenom lite inför den statistiska undersökningen vi ska göra. mattelektion i 3 timmar, men jag och anna smet tidigare. ja, inte bara vi, väldigt många gick. vi fick. jag har inga nya filmer att kolla på, eftersom min stationära är död. och erik sover så kan inte sno filmer från hans dator.. och jag är trött. men vill inte sova. och jag känner massa saker inombords. hade väldigt mycket panikångest idag på tåget (varför kommer den jäveln tillbaka?) tänkte ringa älskling, han får mig att känna mig trygg, han får mig att må bra, men jag var helt borta i ångest så jag vet inte vad jag höll på med. rätt läskigt faktiskt. jag fryser om fötterna och om 1 vecka har vi prov på kap. 1 och 2 i matten. ekvationer, ekvationer. jag tänkte att jag skulle ut på balkongen och röka med coca cola. men jag ska varken dricka coca cola eller röka. FUCK IT, LIVE LIFE AS YOU WISH. FUCK IT, DO WHATEVER MAKES YOU HAPPY!

Kommentarer
Postat av: ellen

jag kan måla! en stor tavla?

finns det p-pills nu igen, alltså?

2011-02-03 @ 09:48:31
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0