But I'm too numb to feel right now.

okaaaaaaaaaaaay, here we go. (ångest) jag var lite lagom bakfull i lördagsmorse. låg kvar och drog mig ett bra tag innan jag tog mig till ica och köpte salamisalladen. chillade hemma med erik och simon. tills massa människor kom över. så jag hängde i mitt rum med film osv. helt plötsligt kommer lisa in; "simon sa att det vibrerade i rumpan, så låg det en mobil under dynan i soffan. isse ringer den." så jag fick ringa upp honom, och det visade sig vara hans kompis mobil. vid den här tidpunkten är allt frid och fröjd. det är gumman dit och älskling dit och puss puss. de skulle komma förbi och hämta den när hans kompis hade slutat jobba. men nu börjar helvetet igen, fram till att de kommer så hinner vi börja storbråka. haha. det börjar bli lite komiskt faktiskt. :) jag ber honom dra åt helvete. men han förstår inte. så han ringer och ringer. skickar sms efter sms. tillslut måste jag svara eftersom de börjar närma sig och jag vill bara ge över telefonen and get it over with. han frågar om jag ska kasta ner nyckeln så de kan komma upp eller om jag kommer ner. "jag kommer ner!" det var ju lagom jävla roligt möte. eeeh. jag orkade inte prata, så jag vände mig bara om och gick. kom upp, rökte och grät lite av ilska. men så ringer jag upp?!?! vi bestämmer att vi ska ses. så jag ringer till kristin. my wingman. hon bara; "neee vafan, följ med till åkersberga. jag kör! anna är med! jag är utanför dig om 5 minuter!" så jag drar med tjejerna. i bilen upp mot berga så skickar jag ett sms; "jag är på väg till en fest nu." en arg isse ringer upp och skriker på mig.  "hur kan du göra så? vi väntar på dig!! bla bla bla" jag hör inte pga musiken i bilen. så han skickade sms.. och sms. ja. men jag säger bara:  DON'T FUCK WITH ME, I'LL SCREW YOU RIGHT BACK!!! GIRLPOWER!!! ;)

här är kristin, en tant, elin och anna. :)


här lyckades jag tydligen ta en bild på elin i bilen. det var en kille med i bilen också först. men han bodde i berga så vi släppte bara av honom. tur för honom. haha. det slutade dock lite mindre roligt. jag börjar må RIKTIGT JÄVLA ILLA. så kristin får stanna hur många gånger som helst. jag spyr i en papperspåse eftersom ingen har plastpåse. uuh. underbara tjejer som tog hand om mig och mitt otroligt svaga alkoholsinne.

söndagen då. den börjar lagom roligt. vaknar och mår FRUKTANSVÄRT. det ligger två främmande människor i vardagsrummet och det stinker bakfylla om de med. skitigt som fan, ölburkar överallt och ja. allmänt trash. jag försöker få i mig något ätbart eftersom jonas, christin och albin är på väg ner. någon timme senare kommer de och jag mår fortfarande kasst. vi åker till täby centrum och möter upp mamma som tog tåget. vi kollar, går runt, går in på BR (och det var väl det värsta stället av alla i hela centrum när man är bakfull. SMÅBARN SOM SKRIKER OCH GRÅTER OCH BLÄ, JAG LÄGGER EN PIZZA PÅ DIG!) sen pallade jag inte trycket mer, så vi satte oss i bmwn och åkte till södermalm där vi spenderat hela kvällen. åt god söndagsmat! jag och christin låg och vilade i mammas säng. christin blev sympatibakis. haha. ♥

och nu mår jag jävligt bra igen! :) nästa helg vill jag inte dricka alls. (kanske..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0