Dag 09 – Vänner.

jag tycker att det är skillnad på vänner och kompisar. vänner är mer värda än kompisar. kompisar är som bekanta. och vänner är nära. några personer som jag står nära är, först och främst. christin. min svägerska, min syster, min vän. hon har kommit in i vår familj och vet allting om allting. och henne litar jag på till hundra procent. ellen har jag kännt hur länge som helst, och det är henne jag ringer. jämt. stackars ellen. ellen och jag är så himla lika och tycker i princip samma sak om det mesta. vi är båda envisa men flexibla. ellen är världens bästa. madde och jag kärde känna varandra år 1994. 17 år i år. vi ses inte så ofta, men vi hörs av oftare. vi har för fan hållt igång vänskapen i 17 år. jag kan prata med madde om vadsomhelst. så glad att hon finns kvar. minst 17 år till. petra. petra och jag behöver inte höras av på månader, men så hörs vi av och allting är som vanligt. petra har pushat på mig och alltid ställt upp på mig, från dag 1. hon är en helt underbar människa. linda och jag är nog väldigt olika men jag har alltid roligt med henne. ibland är man inte på samma nivå i livet och ibland hittar man tillbaka till varandra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0