Dag 10 – Min dag.

vaknade redan vid 8. drack lite kaffe och vaknade genom att titta på vänner. kl. 9 hoppade jag in i duschen. och 10 hade jag frukostdejt med ellen!

tog bussen vid halv tolv och åkte direkt mot farsta..

...för att mysa några timmar med petra och liam!

sen hade jag några timmar för mig själv. egentligen betydde det att jag skulle pluggat matte inför provet senare på kvällen. men. ja, nej. jag roade mig istället med webcam. inte direkt briljant idé.

mötte upp anna i slussen. vi åkte tillsammans till skolan och in i sal B-44 (stora provsalen) för att skriva matteprovet. och herregud. DET GICK verkligen APDÅLIGT!

jag satt bara i 1,5 timme. vi hade 3 timmar på oss. men. PPPSSST. hjärnan ville verkligen inte samarbeta. så jag lämnade in det och skyndade mig till mörby. där jag blev upphämtad av kristin.

vi åkte bil till uppsala. :)

och drack öl (kristin drack alkoholfri) med malin och gabriella! 

nu ska jag kanske försöka sova. är ganska trött efter denna otroligt braiga dagen - jämfört med igår. då jag spenderade 19 timmar i sängen. sovandes. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0