Dag 16 – Min tro.

vad min tro är. jag vet inte riktigt vad jag tror på. kan inte säga gud. men jag tror på skyddsänglar och liknande. spöken, andar och det övernaturliga. ödet och slumpen tror jag på. jag tror inte på att allting är förutbestämt. jag tror på att min morfar finns i närheten av mig och hjälper mig med saker och ting. och om jag någonsin "ber" så pratar jag med honom och inte med gud. litar mer på morfar än gud. men mest av allt skulle jag vilja säga att jag tror på mig själv. för det är väl det mest politiska korrekta svaret. men jag tror inte alltid på mig själv, och då behöver man andra som finns runtomkring en som tror på en och hjälper en att peppa upp tron. morfar trodde alltid på mig. så jag tror på att han finns där och tror på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0