Dag 19 - Mina drömmar.

inatt drömde jag att eminem var hemma hos mig. vi låg och sov. och sen började han spy. han spydde som tusan. överallt och hela tiden. sen försvann han typ. och så var robert pattinson där istället. vi skulle på någon maskeradfest, så vi åkte till hans hus först i en rosa bil. men sen var han redan på festen, medans jag och en kompis var kvar i hans hus. sen blev han 12 år (eller vad han var när han var med i harry potter-filmerna) och så var vi i harry potter-världen. vi skulle flyga på en kvast till en trollkarl. JÄTTEKONSTIGT.

ps. det är inte syftet med "mina drömmar". men jag vill inte dela med mig av mina drömmar om livet och mina mål. så jag tolkar "mina drömmar" till det jag drömmer om. ha! ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0