Dag 21 – Mina rädslor.

jag är livrädd för att förlora de jag älskar, till döden. jag tycker inte om döden. döden tar våra älskade, underbara och nära. personer som betyder så mycket för oss. ibland tar döden de i förtid och ibland är det av ålderdom. men det är alltid sorg. jag tycker inte om sorg. och jag tycker inte om att de ska försvinna. jag är livrädd och skulle dö om min mamma dog. jag skulle inte orka med om mamma dog. jag är alltid supernervös och ängslig, livrädd och mår dåligt om hon ska flyga någonstans (thailand, kina, indien, portugal.. gud vad hon flyger iväg mycket.) jag mår dåligt så fort hon inte svarar i telefonen. okej, kanske inte efter ett obesvarat samtal, men när man försökt få tag i henne i några timmar och inte hör av sig. då är jag alltid på väg ut för att leta efter henne. min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0