Drick med Måtta. Vem fan är det?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. jag ska inte dricka. jag vet att jag inte klarar av det. och vad gör jag. jag super skallen av mig. i princip så var det det jag gjorde. efter återigen tårar och tjafs med isse så ringde jag till kristin. hon och anna var på väg till en fest i åkersberga, så det kom och plockade upp mig. och då börjades det dricka. blandat massa saker ockå, jag vill typ spy nu när jag tänker på det. isse ringde och han skrek på mig!! jag sa att jag inte hörde och la på. sen skickade han arga sms. BAAAAH.

idag har man lite dagen efter ångest. ja. berättade jag om hur dåligt jag mådde i bilen hem? jag minns inte hur många gånger kristin fick stanna så anna kunde hjälpa mig spy vid motorvägen. HAAHA. awkward. när jag kom hem så spydde jag i några timmar. idag mår jag inte som en prinsessa direkt.

jonas, christin och albin är på väg hit. måste shape up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0