Good morning Valentines day.



vilken tur att anna ringde och väckte mig kvart i 1. haha. hade nog kunnat sova hur länge som helst. vaknade upp och kände mig ganska vilsen. jag har under natten lagt mig med huvudet där fötterna ska vara. (typ som pippi långstrump) det var förvirrande att vakna upp och se rummet i fel vinkel. haha. men nu är jag uppe. ska möta upp anna om cirka 3 timmar. så borde väl ta tag i mig själv och hoppa in i duschen.. göra sig lite fräsch. äcklig_tjej_87. och och, så är det alla hjärtans dag! och och om 10 dagar drar jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Citty O.

Hej Denice! Maila mig på [email protected] ;)

2011-02-14 @ 13:55:05
URL: http://www.finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0