Hello my winter wonderworld.

var kom snön ifrån?
skulle åkt och jobba imorse men inga bussar gick ju. ett samtal senare hade jag blivit tillsagd att jag kunde stanna hemma. det var liksom ingen idé att ge sig ut i kollektivtrafiken. så jag har inte gjort många knop. druckit kaffe med syrran som var ledig idag. sorterat min byrå och slängt gammalt smink osv. har spenderat en stund framför tv4play. nu rullar efter tio. malouuu. väntar på att badrummet ska sluta vara ockuperat. det är sjukt hur länge min syster kan stå i duschen. jag vill duscha. jag är äcklig. och det är fredag. ja, jag kan bättre på mitt nagellack. det ser hemskt ut nu, helt avflagnat och sönderbitna naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0