I know why I am being such an ass.

WHY ARE YOU?


jag har inte gjort allt jag tänkte att jag skulle göra idag. dålig! städat har jag gjort, check! diskberget är borta. check. har inte varit på apoteket. no check. och matte har jag inte räknat än. no check. men jag har... äh. varit på promenad. handlat käk. och så ringde ellen och gjorde mig helt mållös. jag fick rysningar och gåshud. blev så sjukt avundsjuk! JAG VILL OCKSÅ!!

nu ska jag tvätta fejjan (nej, inte facebook) och räkna matte och sen SOOVA T-I-D-I-G-T!

Kommentarer
Postat av: Emma

För att du kan koncentrera dig (!?), det är ju omöjligt haha! men än så länge går det bra, jag antar att jag har matte a? :)

2011-02-01 @ 21:10:25
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0