I want to survive.

idag åkte jag till vasastan för att hämta min lilla solstråle. lilla i. vi gick till lekparken direkt efter dagis. (förlåt, förskolan.. bla bla) jag frös, men isak sprang som en dåre och klättrade och åkte kana. han hittade en kompis också. en amanda. och jag stod som en småbarnsförälder och pratade med amandas mamma.

jag och isak gick till ett fik för att värma oss efter vi lekt i lekparken.
isak 4år: denice..
denice: ja?
isak: tanten där är jättetjock.
denice: men isak så får man inte säga.
isak: jag kan viska det till dig.

blev lite dålig stämning....



sen tog isak kameran och tog kort...

"den blev fin" sa isak. haha. jag tycker jag mest ser ut som en gris :p


när vi kom hem så började vi bygga med lego. vi byggde "världens högsta" torn. hahaha. isak skrattade så han höll på att kissa på sig. det var så roligt att vara med honom igen.


sen jag kom hem har jag suttit slickad framför datorn i budgivningar på tradera. jag vann en biljett!!!! WOOHO!!! omg. på torsdag drar jag till gööööteborg!! ska träffa madde en snabbis och lämna över hennes glasögon och sedan tar jag bussen till borås och ellen. yes yes yes. taggitaggad!

måste verkligen sova efter big brother. lång dag imorgon!! och väskan bör jag packa IDAG. NU. hinner inte annars liksom. livet är helt underbart just nu! jag älskar det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0