I'd jump in front of a train for ya.

vadå att linda har världens bästa utsikt? så himla fint! (finare i verkligeheten!)



linda ville inte att jag skulle lägga upp bilden på henne. så jag cencurerade den lite. är det ok så här linda?

vi möttes upp i mariatorget
och där var det tydligen en tant som stod och visade brösten och sa något om att hon bara var en kvinna, gudinna. eller vad linda sa. som tur var missade jag det. hehe. vi gick först till systembolaget och köpte varsitt vin. linda sitt röda och jag mitt vita. därefter tog vi en kortstickare till ica och handlade saker till vad som skulle bli den godaste salladen jag någonsin ätit. visst, linda, visst? ;)

vi drack vin, åt sallad, rökte och pratade. och sen var klockan jättefort sent så vi skulle gå till tunnelbanan. när vi kommit ner från hissen och ska gå ut genom dörren.... trillar jag!!! markskillnaden var typ 3 centimeter och det gjorde att jag tappade balansen och trillade. och GUD vad linda skrattade åt mig. men det var kul att man kan bjuda på lite underhållning. heee.heee.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha, jag hade glömt bort att du ramlade. hahahaha

2011-02-06 @ 00:08:35
URL: http://lindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0