I'm high on life.


jag känner små lyckorus känslor i kroppen. och jag kan inte somna :)

imorgon har jag storslagna planer. sova länge, eftersom jag inte kan somna nu... heeheee. och klockan är snart halv 2. jag ska städa lägenheten. kan inte ens räkna alla dammtussar som existerar i mitt rum. diska också, eftersom ingen annan gör det här hemma. och så måste jag ta mig till apoteket och hämta ut p-piller (hoppas de finns, de har ju varit slut i hela sverige pga en leverantörmiss!) och mina happy pills.

och sist men inte minst matte! ska börja spåna på den statistiska undersökningen som anna och jag ska göra också. vad ska vi hitta på att undersöka? .... baah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0