Inhale today. Exhale tomorrow.







bilder säger mer än tusen ord?
(så jag har i princip redan gett er 5000 ord med bilderna. men här får ni några ord till) mitt liv är en bergochdalbana. just nu. och jag tycker inte om det. jag har åkt bergochdalbana så det räcker. i helgen var jag ett vrak. tillochmed tisdag var jag som en zombie som ibland blev jättearg och ledsen och sen likgiltig igen. allt bara flög ner. nu är jag på väg upp igen. lite nervös och pirrig och väntar på om banan fortsätter gå upp eller om det läskiga fallet kommer igen. man vet att efter man har farit så långt ned man kan, så kommer det gå upp igen. men det är så jobbigt när man väl åker ner.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är jobbigt när känslorna pendlar så. Hoppas du blir gladare snart.

2011-02-11 @ 07:59:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Johannaty

Tack :) Och ja precis sådär det är skönt att uttrycka sina känslor i skrift på en blogg :) Hoppas du får en fin helg iaf!

2011-02-11 @ 12:10:14
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0