It's because walking gets too boring, when you learn how to fly.

eftersom jag varit inne hela dagen.. bestämde jag mig för att gå ut på promenad. MINST 1 TIMME.


det var ju en väääääääldigt rolig timme.... några minuter efter denna bild kom det fram en snubbe på 20-25 år och ville ha en cigg. sen blev jag inte av med honom... han frågade massa konstiga frågor, bland annat om jag gillar kåta killar. sa att jag var jättevacker och lyste som en stjärna ursäkta mig men vadfan är det för jävla lam replik? HAHAHAHAAH!!!!!! han frågade om jag ville fika med honom och så vidare. jag ville bara få gå i fred, så jag svängde bara av vägen och plockade upp mobilen och ringde till älskling. efter 20 minuters samtal började batteriet pipa så jag sa hejdå och bestämde mig för att förvarna erik om en lite halvskraj denice. han ringde upp på 1 sekund och erbjöd sig att komma och möta mig. men det räckte med telefonkontakt. som tur var höll batteriet. THANK GOD. :P nu är jag hemma. SKÖNT. har duschat eftersom jag typ sprang hem (och det är svinhalt) och blev dövarm. jag är tööörstig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0