It's telling me I'm right.


I am 'bout to go.

But just tonight I won't leave.
I'll lie and you'll believe.
Just tonight I will see,
it's all because of me.

Just tonight I will stay,
and we'll throw it all away.
When the light hits your eyes,
it's telling me I'm right.
And if I, I am through,
it's all because of you.


what A day. so proud to be your girl.
stressade halvt ihäl mig för jag skulle möta anna i stan. men så ändrade hon sig när jag var i gamla stan, hon skulle inte med på matten. då var klockan typ kvart över 5. 45 minuter kvar till lektionen, så jag plingade ellen. hon är bra. jag bestämde mig för att skita i mattelektionen jag också. hade verkligen NOLL lust att sitta där i tre timmar. tråkigt värre. så jag ringde mamma och frågade om jag fick middag hemma hos henne. det fick jag! :) lillasyster kom efter jobbet också. jag ringde till älskling. han var fortfarande lite småsur. fast nu svarade han ju. förut har han bara klickat bort mig. :P lisa och jag gjorde sällis hem och för ovanlighetens skull så var det massa knäppa människor på tunnelbanan... bah. när vi kom hem skyndade jag mig att byta om till mjukismys och myste ner i sängen. sen ringde älskling. och heeeerreeegud. haha. så jävla roligt. "men säg bara att det är din pojkväns kompis som bla bla bla." de är helt sjuka!

jag är trött_tjej_ont_i_ryggen_87 som ska sova nu.

Kommentarer
Postat av: Ell

Snygg snygg snygg!

2011-02-17 @ 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0