Never ever scare me like that.

okej. klädberget på golvet är borta. vissa saker är insorterade på sina rätta platser. massa annat är utrensat och ska typ slängas!! jag har DISKAT bort all DISK. dammsugit hela lägenheten. skurat badrummet och plockat.. ja, man får göra sånt typ minst 1 gång i veckan när man bor med två stökpellar.

jag har suttit i min säng och pratat med ellen i en evighet! (♥) och så ringde isse och jag parkerade ellen. söta hon stannade kvar tills jag hade lagt på. och så hann vi prata en liten stund till innan jag gav henne order om att sova (efter att jag tjatat hål i hennes stackars öra igen!) eftersom hon har en lååång dag framför sig. (är det redan fredag imorgon?) och när alla samtal var avslutade skulle jag gå en sväng till köket (och hämta coca cola & chips) och hittar de två stökpellarna såhär:

jag blev livrädd och trodde det hade hänt någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0