Ser dig på blåa i april, i telefon i nya jeans. men jag har samma trasor, går och röker samma marlboro.

itorsdags morse tog jag 06:12 bussen från täby. hoppade på göteborgståget 07:10. anlände i göteborg 10:20. madde kom till tågen och så gick vi och fikade. klockan 13:00 tog jag buss100 till borås. där ellen mötte upp mig utanför trägårn 14:00. vi gick upp till lägenheten och lämnade mina väskor, tog en kaffe och rökte lite på trappan innan vi gick ner till stan och handlade på systemet och på ica. mötte upp anneloo och sedan hem igen. lagade middag och kollade på moulin rouge ♥. när vi startade andra filmen med johnny depp så somnade jag gott i soffan. och efter det la vi oss i sängen för lite mera sömn.

på fredagen vaknade vi 10. duschade och gjorde oss klara. väntade och väntade på att anneli skulle ringa. närmare 13 blev vi hungriga, så vi gick och handlade fisksoppa. till slut ringde anneli och så kom hanna och sen drog vi till ullareeed.

37 km kvar...

framme i ullared! kolla hur söta tjejerna är. så små framför skylten.

vi hittade lite fynd. det var tv-inspelning när vi var där. men vi såg aldrig någon kamera. haha. tur!

gulliga ellen bar min påse, eftersom jag var som en gammelkärring med min onda rygg! jag hade ju bara ett par höga skor med mig, så jag var tvungen att köpa ett par låga skor på skoboo.
gas på pedalen och hem för att steka hamburgare och börja förfesten. när fido kom hade han med sig lite överraskningar till alla. jag fick ett kinderägg med en apa i. haha.

här leker vi kartong-leken. jag är iof glad att jag vann över killarna med min onda rygg.

efter det blev det twister!

twister in action!

vi drog först till wiser. men det var mycket folk och knappt någon plats. så, ellen, anneli, fido och jag drog till franks. här har vi en taggad ellen och en taggad fido.

här är en erik. i röd skjorta. haha.

blev lite kärleksfull där mitt i alkoholen. jag ser mycket fullare ut än vad jag är!

jag tycker den här bilden blev så himla cool!

anneloo gör en snygg grimars. alexander rybak bjöd in henne på efterfest. och så är det glad_kille_88 som egentligen hette björn tydligen och var 84a. hmm.

dagen efter hamnade vi i soffan. jag älskar ellens lägenhet. den är så himla fin.

ja, och jag somnade återigen i ellens soffa. minst 3 gånger har jag sovit där i helgen ;D

när vi började få liggsår, så gick vi till pizzerian och tryckte i oss pizza. påvägen hem köpte vi cola och sånt så vi hade till melodifestivalen. ännu mera liggsår. tryckte i oss allt godis vi köpte på ullared med. heeeeheeee!! och så kollade vi på saw!! första gången jag ser de filmerna!

på söndagen var ellen tvungen att åka på jobb, 12:30-09:00. så anneloo kom över med flera saw filmer och sin dator. vi data-muppade oss lite fram till typ 14. sen kollade vi saw2. vi slängde på saw3 direkt efter.. meen mitt i så orkade jag inte hålla mig vaken mycket mer, så jag somnade i den där soffan IGEN. med ellens underbara filt! jag vill med ha en sån! :)

kvart över 18 väckte anneli mig och sa att vi skulle åka på söndagsmiddagen. vi mötte upp fido och hagge på city och skulle handla mat. (jag fick ta över ellens plats. som en kind of stand in.) hem till hagge, slängde i oss middagen bestående av lövbiff, potatisgratäng och sallad. och 10 minuter senare var det solsidan!

anneli körde hem oss, och halv tio var jag ensam i ellens lägenhet. kunde inte somna när inte hon var där. haha. somnade inte förän vid 01 någon gång. men så var jag uppe vid 8 imorse (läs; måndag) och gjorde i ordning morgonkaffet, för en halvtimme senare kom ellen hem med frukost! baugetter och jos! :)

ellen körde ner mig till bussterminalen kl.10. och 1 timme senare var jag i göteborg för att ta tåget hem till stockholm. jag brukar ofta ha väldig hemlängtan. men jag ville bara vara kvar! vad har jag i stockholm att göra?

här är det jag hittade på ullared. jag ÄLSKAR väskan! den perfekta väskan! 

en svinsöt tavelram. (ska byta bild, när jag hittar en bra!)

två linnen, en vändbar kofta, mjukisbrallor, väskan, deo, tandborste, tvättservetter, stearinljus och FRYSPÅSAR till mamma :p och sen var det massa godis som vi åt upp på bakis-lördagen! ;)

juste, mina nya fina skor! de är smutsiga för jag åkte hem i de idag! :)

Trackback
RSS 2.0