There is nothing I would change.

fredagen var helt bra. eftersom jag kom i sängs rätt sent på torsdagen och upp tidigt på fredagen var jag megatrött. såg ut som en uteliggare också. men efter jobbet mötte jag upp malena i gamla stan. timmarna flög förbi och vi hade asmycket att gå igenom. jag mötte sen upp syrran på tåget och anna plockade upp oss i mörby. hem, och anna lagade middag åt mig och syster. sen var det soffan som lockade och ögonlocken blev väldigt tunga. heheeee.

alltså, snacka om sovmorgon. vaknade inte förän klockan var 13 idag. och sen har jag segat mig bara. tills kristin ringde. klockan var då 16:30 och hon säger att vi skulle åka 17:15. jag sprang in i duschen, sminkade mig, fönade håret, plattade håret, åt en apelsin, klädde på mig, borstade tänder och sprang ner till bilen. ALLT PÅ MINDRE ÄN 45 MINUTER. helt sjukt fort jag gjorde mig klar. har nog aldrig hänt tidigare. brukar ta typ 2 timmar annars.

wooooooooooooow. jag och kristin drog till uppsala och mötte upp jocke. vi drog till gokart-stället och mötte upp mohammed och så körde vi GOKART och fyyyyyyyyyyfaaaaaaaaaaaaaaan. vilken adrenalinkick. hahaha. var helt skakis innan. (mohammed är typ proffs eller något) och jocke var inte långt efter. asså. efteråt var jag typ ännu mer skakis men för att det var så jävla kul!!



sen åkte vi och käkade middag och efter det så åkte vi till bowlinghallen. det gick ooootroligt DÅLIGT för mig men det bjuder jag på. bästa kommentaren under bowlingen; "vem var det som fucking kasta????!!"jag har haft en väldigt rolig kväll. en lördag utan alkohol och det var så himla bra!! :) eller ja, en liten öl blev det. haha, det var svinkul när jag och kristin tog bilen hem. vi hamnade i en rondell och det var inga bilar ute. så vi gjorde en mr. bean och åkte flera varv. jag höll på att dö av garv. fick så ont i magen. herregud. och nu är helgen bara borta! imorgon är det liksom plugg, tvättstuga och big brother. och sen en ny rolig vecka!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0