Today I kind of did something.

när jag åkte till jobbet idag klev det på en läskig snubbe med en läskig hund med munkavel. han sa åt hunden att sätta sig på sätet. det tycker jag var lite märkligt.
efter lunchen med chefen så blev jag väldans trött. och eftersom jag har dödsont i ryggen satte jag mig i massagestolen. när jag hade slappnat av lite allt för mycket så somnade jag.

lagom pigg och roligt var det att gå själv på matten. jag satt där och lyssna på k-värden och ersättningsformler och ekvationssystem hit och dit. någonting om grafiskaräknare också. I don't know.
och jag hann hem till big brother!! awaawaahaa. bäst. laaaaaagom trött tjej nu. zzzZZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0