I'm perfectly good at it.

jag och anna möttes upp på tunnelbanan och åkte till skolan tillsammans. efter 5 minuter var jag riktigt jävla uttråkad. elisabeth var tvungen att gå igenom det här talet i hundra år. (för vissa långsamma jävlar har så jävla svårt att fatta!!!) 3x² - 27 = 3(x+3)(x-3) okej. jag ska inte vara taskig mot andra. men vi har för fan hållt på med det här i över en månad. jag tycker att det går så jävla segt. så jag satt och ritade i mitt block och skickade sms. blandannat till petra och liam. ska träffa de i veckan!! lilla liam och underbara petra. ♥ naw! jag pallade dock inte sitta kvar hela mattelektionen så jag stack efter rasten. var alltså i skolan i en timme. och lämnade stackars anna ensam i de två resterande timmarna. men BÖÖH!



jag är så jävla hatisk mot allt och alla just nu. I just got to get it out of my system. jag kommer vara gullig snart igen. hahahahahahahahaha!!! jag har dessutom fått en psykopat till stalker. känns MINDRE roligt. jävligt obehagligt vill jag säga. speciellt imorse när jag gick till bussen. och då var det fan mitt på dagen och ljust ute. LÅT MIG VA!!!!!!!!!!!!!!!! AAHHHHHH!!!! det är något seriöst FEL på vissa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0