You and I are over, now it's me and him.

erik hörde av sig på facebook. så nu har vi pratat i en halvtimme. kul att lära känna honom lite mer än vad jag hann i fredagskväll. jag saknar borås. jag saknar ellen! och anneloo! känns konstigt att vara tillbaka i stockholm! blev lika bitter som alla andra stockholmare så fort jag hamnade på tunnelbanan. vad är det med nollåttor och vara otrevliga på tunnelbanan? åh, meh, nä! blev så sur på en göteborgare som satt på tåget och började beklaga sig över att snart vara i "fjollträsk". jag kan gå med på att bli kallad nollåtta. för det är vi. men åk då inte hit och kalla oss för "fjollträsk". jag kommer inte ner till göteborg och kallar er för något sånt där trams. och så slutade man vara bitter igen. happy times. sådärja.

nu ska jag ut på en cigg och lite oskar linnros i öronen och sen är det big brother time!


Kommentarer
Postat av: anneli

men hörru, vi saknar väl dig vi med! du får buda på lite biljetter någon helg när du inte har något bättre för dig ;)

2011-03-02 @ 07:22:47
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0