You mean so much to me I would die for you. and If you die, I'll die too.



christin ringde och väckte mig halv 10. men jag vaknade inte riktigt. så jag fick tre sms på raken och då började jag vakna. så snart kommer christin, jonas och albin hit. även lala kommer. söndagsmyyys. ♥ så jag gick upp och började städa direkt. (tycker inte om när det är stökigt hemma när man får besök. känns oartigt.) så nu är lägenheten dammsugen och det där återkommande, irriterande, diskberget är borta. :) blir typ inget plugg idag heller. (shit, shit, shit. jag måste skärpa mig. jag har inte orkat bry mig så mkt om matten sen efter provet. hämta fokus, hämta inspiration!!!) men tvättstuga 15-19. jippi. jag som inte har ont i hela kroppen :P 23 år är det nya kärring.

ja, det var väl allt för nu. seeee ya l8tero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0