You might think I'm bulletproof but I'm not.

jag har räknat vinklar. det var inte så svårt. än så länge. om 18 timmar är det nästa lektion och då ska vi väl göra mera avancerade saker. vissa personer i klassen ville veta VARFÖR ett halvt varv är 180 grader. och VARFÖR ett helt varv är 360 grader. för att det bara ÄR så. acceptera läget liksom.

på 18 timmar ska jag hinna sova, göra mina morgonrutiner, ta mig till kontoret - jobba, möta anna i stan och börja filosofera på den statistiska undersökningen. och sedan vara fit for fight för en 3 timmars mattelektion med massa retards. haha, nejdå. men typ! och jag som inte ens är trött än.

ps. idag är det 02/02 och petras bebis är beräknad! jag hoppas på ett BEBIS-sms idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0