A life lived in love will never be dull.

JAG ÄR SÅ GLAD. happygirlsmileyface. jag var hos läkaren imorse, en josé. manlig. not awkward at all. eller jo. sådär. men det han sa lät väldigt bra. så det gjorde min dag. även fast jag drömde om min farmor (första gången ever) (rip) hon bodde i ett rött garage och så masserade hon mina axlar. och sen råkade jag trycka in 666 på mobilen. jag trodde alltså att hela läkarbesöket skulle gå åt pipsvängen. kanske om 2-3 veckor. heeeeeeeheeeeeeee. direkt efter mötet smsa jag älskling och berättade vad som hade hänt, han bara; "sexxigt!" hahahahaha. CP!

har ätit lunch nu, thaisoppa och druckit kaffe. ska nog ta en till kaffe. och så slet jag upp golvet i hallen. men det gjorde bara så jag förlorade två av mina långa naglar - så slutade (och ska sluta glo på vänner.) och ta tag i matteboken. WOOOOOOOHOOOOOOOOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0