Be gone, ta ta, so long. Fade away.



jag har ingen större lust att blogga. alls. (det kommer tillbaka!) i måndags var det matte och jag kunde verkligen inte koncentrera mig på lektionen. det går alldeles för långsamt för min smak. det ska gå SNABBARE! på tåget in till stan så lyssnade jag av min telefonsvarare och det lät som älskling var full... var bara tvungen att fråga över sms. men så ringde han när jag satt på lektionen!! så kunde inte svara. och sen ringde vi om varandra fram tills idag! så när jag var på väg hem från jobbet ikväll hann vi prata en stund. annars så har jag bara jobbat idag. och skulle egentligen pluggat matte ikväll. men jag är så jäkla trött och så är jag nervös inför läkarbesöket imorgonbitti. efter läkaren kan jag plugga på något fik eller något fram tills lektionen börjar. har ju en hel del sidor att plöja igenom. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0