Bitch, please.



vilken hemsk morgon. hade en extrem panikångestattack på tunnelbanan. FAAAAAAAN. jag visste inte var jag var och vart jag skulle ta mig och jag ville bara gömma mig nångonstans. men jag tog mig igenom den här jäveln också. jag hatar attackerna. så måste man acceptera det aset. men nu är de över, nu är jag på jobbet och dricker koffeinfrittkaffe från den nya espressomaskinen (kaffet smakar skit!) jag tror jag fortfarande har feber. jag kan inte äta, jag mår bara illa.. :(

kanske ska sluta klaga nu. (neeej) för kl.18 ikväll är det mattelektion igen. men jag tänker nog dra tidigare. typ vid 20, så jag gör sällis med syrran hem. japp, så gör vi. hoppas ni har en bättre dag än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0