Here is your life. You got to find time.


det kanske var lite överduktigt att gå upp redan kl8. men jag har hunnit duscha, fixa mig, äta frukost och ja, packa väskorna. och det är 50 minuter tills bussen går. först ska jag till skolan och träffa gruppen. vet inte hur länge vi behöver vara där för att gå igenom vad vi ska redovisa på grupptentan imorgon. (hjälp, jag vill inte stå inför hela klassen!) och sedan ska jag lämna in min lilla dator. vidare hem till mammas lägenhet för att plugga inför morgondagenstenta och senare ikväll är det dags för matte.b. myyyyyyycket skola på en dag. phew.
kommer förmodligen inte vara hemma förrän halv elva ikväll. och imorgon ska jag vara på universitetet kl.10 och redovisa.......................................... :(

ps.
funderade lite på att dissa grupptentan, för då får man en skriftlig uppgift istället.....

Kommentarer
Postat av: ellen

vart har du köpt din spegel?

2011-01-13 @ 23:20:43
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0