I miss you, that's all.

igår (läs; söndag) så kom pappa och (min styvsyster?) maria och hämtade elsa. söta lilla älsklings elsa. fan vad jag saknar henne! :( så tomt utan henne nu. och sedan tog jag, lisa och erik bilen till södermalm och åt lasange till söndagsmiddag hos mamma. och sen fick jag riva sönder golvet i hallen och i köket. heeell ye! golvet under själva golvet som camillas pappa la är sjukt mycket bättre. och jävlar vilket fuskjobb han har gjort!! blä. tur att frippe ska göra om allt nu.

jag har mest huvudvärk. efter mellis så somnade jag raklång i soffan på två sekunder och sov i två timmar. gött. jag har bara en fråga kvar på tentan nu, har suttit ett tag och jag kan inte tänka klart. det går bara inte. Vilka är svagheterna i Piagets kliniska metod enligt din uppfattning? Motivera din kritik. ääh. prutt? jag har skrivit 938 ord på två frågor, och max är 1000. så nu har jag bara 500 ord kvar. och jag har tillochmed imorgon kl.18 på mig!! SOVMORGON ska jag unna mig. för jag kommer ändå inte härifrån. lillasyster snodde mitt busskort imorse och hon kommer inte hem förän imorgonkväll efter jobbet. kl. 18 imorgon kan jag slappna av... (i typ 20 timmar) åh, jag längtar! nu ska jag ta en kaffe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0