I need that spark to get psyched again.


jag och anna pluggade matte tillsammans i ett par timmar. timmarna går sjukt fort när vi gör det.. konstigt. man säger ju att tiden går fort när man har roligt. haha. matte = roligt. två mattenördar.


erik låg och sov, så lisa och jag tog bussen med anna en station och hoppade av för att gå och handla löningsmiddag. ;) man ser inte direkt på bilden, för den blev väldigt suddig. men det står en buss PRECIS utanför ica. konstigt. vi handlade kyckling och soltorkade tomater. potatis, lök och morätter. ingredienser till tzatsiki och så beachili. SVINGOD middag. blev 3 matlådor också.

och nu har jag precis lagt på luren efter 1 timmes snack med anna. imorgon ska jag bli frisk. (I wish!) och sedan ska jag möta anna och kanske svänga förbi monki ;) och efter det är det återigen 3 timmars matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0