I took his heart, when I put out the gun.



ush, jag är jätteledsen idag. min dröm slogs i spillror imorse. höll på att börja gråta för en sån fjantig sak. men nu tror jag att jag har släppt det lite. eller, nja. sådär. och jag skulle träffat malena idag vid 18. måste jag berätta att jag var tvungen att ställa in det, eller ja, skjuta upp det? jag är inte klar än. förbannade tenta. jag drömde att jag fick F i betyg. :( nej, nu ska jag sluta whina. just get to it! JAG VILL BLI KLAR IDAG! :))))


Kommentarer
Postat av: Emma

Denice, kom ihåg att skicka ditt nummer någon gång. Vad pluggar du för någonting? Du är ju så duktig :) <3

2011-01-09 @ 00:30:32
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0