I was chillin’ with my ladies.

älskling ringde idag med vääärsta överraskningen. jag blev typ arg för att han inte sagt någonting. men jag var grymt stressad med att ta mig till bussen och mottagningen i trapphuset är inte direkt tipptopp, så får väl ringa honom imorgon och kolla hur läget ligger till egentligen.

men petra ringde idag vid det perfekta tillfället, när jag var klar från duschen, var färdig sminkad och påklädd. så en timme senare och jag var på G för att möta henne i stan. vi shoppade lite och gick sedan till la vance, där anna sedan anlände också. vi hann sitta en timme innan jag och anna fick skynda oss till matten.


och lilla liam var med och sparkades :)


och så köpte jag plånboken till ellen! jag tyckte den var så himla snygg - så jag var tvungen att köpa en till mig också. ganska lägligt för det fanns bara dessa två leon kvar. det fanns svarta, rosa och beiga också. men leo är grrrr.

3 timmar matte och sedan på tåget hem igen. S-L-U-T i huvudet. jajamensan. mötte upp lisa och steffi i mörby och snackade en stund innan bussen kom. och så träffade jag min busskompis som hoppade på fel buss för någon vecka sen, så vi stod och snackade en stund också. haha. stört!

fick precis middag serverad, köttfärspaj. så nu är jag mätt! ska paketera ellens plånbok och slänga in alla mina saker i min nya plånbok, äta BEN & JERRY, glo på älskade vänner och försöka gå igenom lite matte. får se hur detta slutar... to be continued. damdamdam.

Kommentarer
Postat av: ellen

gooooooood stuff!

2011-01-27 @ 06:36:57
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0