Oh lord, have mercy, now I'm a criminal.

åååå. imorse bestämde jag och ells massa saker som ska hända de närmaste månaderna!! :) wie.

och sen halkade jag ner till 676an för att åka till norrtan.



vi lekte med tåg! & jag fick massa kläder av christin! vadå världens bästa tjej!? ♥

och albins jang är hur mysig som helst. (fram tills när han började äta på mitt hår!)

och så somnade lilla farbrorn i min famn. asså, albin. och då la jag honom på golvet. då hämtade han täcke och kudde och la sig hos lala framför vid tvn och sen försvann han i drömmarnas lala-land.


det blir inget matte-pluggande ikväll! tar det imorgon. hihi, för nu ska jag bubbla vatten och äta chilinötter när jag myser ner i sängen och tittar på svtplay och uffe brunnberg på stjärnorna på slottet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0